2012년 6월 19일 화요일

WTF?!WTF?!WTF?!SpanishAgain...IDon'tKnowWhy...xd♥

Aigooo~~~ Mikor feljöttem 10.022-n volt a számláló!*-* Már ennyien látogattátok meg a blogomat!*-* Gomawooo,Arigatooo,Xièxiè,Thanks,
Gracias mindenkinek.^^~~~

Ma egész nap itthon dekkoltam...==" Miora,a húgomra kellett vigyáznom,mert anyum kórházba ment,egy barátnőjéhez.><" Kicsit ki van már az idegrendszerem a húgomtól...><"
...De mind egy...xd Meg amúgy is ma hajnali 4-kor keltem föl,és felmentem a telómról FB-ra,mert vártam egy levelet.xd Miután elolvastam...nem tudtam visszaaludni...x"d...
...Úgyhogy,nem tehettem mást,fenn maradtam,és inkább kimentem a konyhába anyumhoz.^^"
...Reggel !6!-ra végeztünk az összes házimunkával,szóval gondoltam,pihenek egy kicsit...^^...De én erre képtelen vagyok,ha reálisan nézzük.xd ^^" Hihiii~~~
...Úgyhogy folytattam a ♥mangámat,és egy képkockán múlt,hogy befejezzek egy újabb oldalt,de akkor elkapott az ihlet,és egy új oldalba kezdtem.xd *-*"
...Meg míg Mioval itthon voltuk,egyfolytában az egyetlen zenecsatornát bámultuk,amit szíveskedtek nekünk meghagyni a sok közül,a drága Antenna Digitalosok.==" Hogy dögölnétek éhen,ti surmók!xd ><
...És a létező összes !SPANYOL TÉMÁJÚ,HANGULATÚ,SZÖVEGŰ! dalt leadták bakker...x"d...Áhhh~~~... Kérdem anyumat...:
-ANYU MIÉÉÉRT?!X"DDD
-Hát,látod! Valami nagyon vissza akar csábítani a spanyolhoz Sui!;DDD
-Ümmm...Ahhhaaa...=="
...Nos hiába próbálok küzdeni ez ellen...valami tényleg nem akarja,hogy feladjam a spanyolt...><" Azt hiszem megtartom...:")))♥ Úgy érzem,hogy minden eddigi utálatom ellenére,tudat alatt is...a részem?^^"
Úgyhogy,hagyom magam,előbb szabadulok...^^"♥...
Miko biztos örülni fog,hogy vele maradok a spanyol csoportban.^^
...Nem tudom mi lesz,az angol csoportba való "áthelyezésemmel"...de már annyira nincs kedvem ezzel foglalkozni...xd Hihiii~~~
~
Egész nap úgy éreztem,hogy két napot élek át...nem egyet...mivel olyan korán kezdődött a mai nap.xd Ehkeee~~~ Rohadt ingerült vagyok...hisztis...és fáradt...><"...
~
Meg ismét egy újabb felfedezés a hajamról!xd Nem elég,hogy rövid...felkötöm,és egyszerűen valami kis pamacs szerű izé van a fejemen...xd :"333♥ Hihiii~~~ Annyira vicces.xd Utoljára kb. 4-5 évesen lehetett ekkora a hajam.xd ^^"♥ Kekekeee~~~
Holnap találkozom már végre Mikooommal!*-*
Na majd még jövök,bár valószínű,hogy telóról...xd Villanyszámla csökkentés again...xd :"DDD♥ Hihiii~~~
Na csumpi csuppikáim.♥^^
~

Nos gondoltam,megleplek titeket az engem ismét "csalogató" számoookkal...:$$$ ^^"♥...Hihiii...
~

♥INNA - Caliente
(Ez volt az első szám ami az "agyamra ment"...xd...
...Mio NON-STOP ezt hallgatta,és egyszer csak
azt vettem észre,hogy ezt dudorászom,meg éneklem...X"DDD...
WTF?!...reagáltam le a tőlem megszokott módon először...
...Aztán elkezdtem hallgatni...^^" :$$$)

Mandinga - Zaleilah
(...Ez ez egyik nagy kedvencem,igaz nem spanyolok,nem is angolok,de ettől függetlenül a szám
az 100%-ban latinos hangulatot áraszt!^^"♥ Hihiii~~~)

Nayer Ft. Pitbull & Mohombi - Suavemente
(...És ez az abszolút kedvencem!*-* Pitbull miatt főleg,de Mohombi és Nayer se panszkodhat.xd ^^♥...)

Ricky Martin  ft. Wisin & Yandel - Frio
(...A Puerto Rico-i "szívtiprót" se hagyhattam ki...xd♥ Hihiii~~~ Ugye Ransinsa?;PPP♥ Kekekeee~~~)

~
Mindegyik számnak borzasztó fülbemászó dallama van,főleg az első kettőnek!xd ^^" ;$$$♥ Hihiii~~~
...

Elkellfogadnomatényt,hogyezzeladologgalnemtudokmitkezdeni...
Valamiértkötődökehhezamarhasághoz.xd♥Hihiii~~~
~

댓글 4개:

  1. Azért van, mert én akarom. Pont.
    Hehe~
    Nehogy azt hidd, hogy csak neked vannak furcsa tulajdonságaid...;)
    Én például mindig elérem, amit akarok, még akkor is, ha csak gondolok rá...

    답글삭제
  2. Yaaahmmm,szóval te manipuláltad a helyzetet?!xd :DDD♥
    Nagyooon cseles vagy,lehet,hogy átragadt rólam valami rád.xd ><" :"DDD♥ Hihiii~~~

    답글삭제
  3. B.zd meg!XD Eltűnök pár napra,és már senkin sem lehet kiigazodni...X"D

    답글삭제
  4. Most miért Rie?xd Mit csináltàl te az utóbbi napokban?xd :PPP <3 Hihiii~~~

    답글삭제