2012년 6월 9일 토요일

...所有的测量妹妹...MindentANővéremért...Hihiii~~~Ransinsa.xd^^♥

Hogy én mit meg nem teszek a nővéremért!xd *-*" Hihiii~~~
Ransinsának csak egy hívásába került,és nagyjából (1 óra alatt.xd) ott teremtem az Allenál,a kretén könyvhét miatt,mert ő neki ott "kellett" árulnia.xd (Mint később kiderült,nem hinném,hogy kötelező volt,csak ő szereti kivenni a részét a dolgokból.xd Ehkeee~~~)
De a lényeg,hogy rögtön mentem neki segíteni,mert azt hittem hogy egyedül kell cipelnie a könyveket.xd ><'" De mire odaértem,már a "Metropolis Stand" teljesen készen volt.xd Mikor otteremtem hirtelen nővérkém mellett,ő bemutatott a főnökének Piteunak,aki nagyon jó fej volt.^^ Hihiii~~~ (Dekiru ezt a fazont oltotta le nagyon a Bpopban egyszer.x"d Kekekeee~~~ ) Kiderült,hogy szereti a  ♥The GazettE-t,és a ♥Jrockot is,meg tanult németül!*-* Kekeee~~~ Magyarázott nekünk a német nyelvről,hogy "gépiesen van felépítve" (Aminek én nagyon örülök.><" Végre egy teljesen ♥logikus nyelv,a latin nyelvekkel ellentétben.xd ),meg hogy a német tanárok mindig "szemét" hírében állnak,pedig csak korrektek.xd Hihiii~~~ Meg bemutatott még egy lánynak,aki segített árulni.:333 Ransinsa a csajt elkeresztelte "Lizzy"-nek.xd :"DDD♥ Nem tudom miért,de viccesen hangzott,amikor hívta,hogy segítsen valamiben...xd Keee~~~
Mikor már megismerkedtem velük,utána elmentünk Ransinsával "totós szórólapokat" osztogatni,hogy reklámozzuk egy kicsit a standunkat.xd CSAK...X"DDD...A BIZTONSÁGIAKTÓL EGY CSÁVÓ MEGLÁTOTT MINKET,ÉS ÁLLÍTÓLAG ENGEDÉLY NÉLKÜL !TILOS! HELYEN SZÓRÓ LAPOZTUNK...><" KEEE~~~... Ezért gyorsan visszaspuriztunk a standunkhoz,ahogy az a nagydarab hústorony "kérte",és ott Lizzyék "elintézték" a melákkal a dolgokat.xd Keee~~~ Csak vigyorogtak,meg bólogattak.xd :"DDD
Nem volt túl nagy a forgalom,de ettől függetlenül a hangulat király volt!*-* Annyit nevettünk mi négyen!^^♥ Kkk~~~
Ransinsával kiparodizáltuk az ott fellépő "Jazz bandát".xd Annyira nevetséges volt a gitáros srác.xd Igazi "bájgúnár" volt.xd Egyszer Ransinsa elkezdte üvöltetni a lassú szám közepén a ♥Green Day - Murder City-t.X"DDD Szakadtam,szakadtunk...><" Hihiii~~~
Kaptam egy könyvet "fizetésként",mert segítettem árulni.*-* A könyv címe: ♥ÉHSÉG (- Whitley Strieber) *-*♥ Nagyon jóóó könyv!>< Nagyon perverz,és izgalmaaas!^^♥ Ehkeee~~~ Egy vámpírcsajról szól,és az ő...khmmm..."izgalmas" életéről!*-* :333 Hihiii~~~
Meg kitöltöttem a "totónkat",és így kaptam egy "Galaktika Magazint",bár én nem sima magazint,hanem..."META GALAKTIKÁT".xd♥ Keee~~~ ♥A kínait.^^ (Kína ~ a kultúrák bölcsője)
Lesz mit olvasnom,talán visszaszokom majd az olvasásra,de nem ez lesz a legjobb időtöltésem.xd Bár egy perverz rész a könyvekben mindig felkelti az érdeklődésemet...bármikooor...x"ddd Kekeke~~~ *Perverz vigyor*
Ransinsával olyan három körül eljöttünk a MOM-ba,mert már nem volt kedvünk árulni.xd (Na jóóó...főleg nekem,de amúgy se volt forgalom,és ezt ő is belátta...xd Kekeee~~~) Szóval mikor megérkeztünk a MOM-ba,akkor rögtön bementünk a könyvesboltba,ahol én az összes "Ázsiai nyelvkönyvet" átnéztem,és lefényképeztem a borítójukat,meg az árukat is.xd Csak hogy tájékozott legyek,mennyi pénzt kell majd összespórolni a ♥Japán,meg a ♥Kínai nyelvkönyvekre majd.xd *-* Hihiii~~~
Miután kivégeztük a könyvesboltot,lementünk a C&A-ba,ahol Ransinsa vett magának két toppot,amit én választottam neki!xd *-*♥ Egy pirosas papagájosat,meg egy kék "akváriumosat",ami igazából a tengerben úszkáló halakat ábrázolja!xd ^^" Hihiii~~~
Én meg vettem,egy "medál-csomagot",mert Miko elvesztette a szíves nyakláncát...==" xd,és én meg gondoltam csinálok magam nyakláncot!*-* Már megcsináltam őket,és baromi jól néznek ki!*-* Mind a két nyakláncon 4 medál van.xd Mind a kettőnknek passzol a "személyiségéhez",és ezért aaannyiraaa kirááály!^^♥ Hihiii~~~ Alig várom,hogy hétfőn odaadjam neki!:333 *-*♥ Keeekeeekeee~~~
Aztán felmentünk a PIREX-be,mert filcet kellett vennem.xd >< (Az eredeti terv amúgy is az volt,hogy filcet megyünk venni,de ugyan mááár...nők vagyunk.^^"♥ Hihiii~~~ Gondolom érthető.xd Kekeke~~~) Vettem 3 fekete tűfilcet,már szinte teljesen elfogyott a készletem,és nem tudtam rajzolni.xd ><" Mostmár nyugodtan tudom folytatni a mangámat!♥ :333 *-* Ehkeee~~~
Aztán mikor befejeztük a "shoppingolást",feljöttünk hozzám,és csináltam salátát Ransinsának!^^♥ Hihiii~~~
Annyira finom lett!:DDD Tettem bele jégsalátát,meg paradicsomot és retket,meg sonkát,és majonézt!*-* Nagyon ízlett neki!♥ :))) ^^... Először sütit akartam neki adni,de olyan szemekkel nézett rám,hogy szinte üvöltötték: *TE MOST KOMYOLAN SÜTIT AKARSZ VELEM ETETNI?!XOOO* - ^^"...így végül úgy döntöttem nem okozok neki idegösszeroppanást,elvégre tegnap Dekiru úgyis megtömte mindenféle fincsi kajával.xd :"PPP Kekeke~~~ De én sütit ettem.xd És egyfolytában arról hadovált,hogy nekem és az infótanárunknak milyen b*szott jó anygacserénk van.x"ddd ^^" Ehkeee~~~ Okééé~~~
Ezt a salátát "Ensalada de Ransinsa"-nak neveztem,neveztük el.xd♥ Hihiii~~~
Csak egy órát volt itt kb...sajnooos...>< :((( Brühühűűű~~~ ,de azalatt megismerkedett apummal,meg néztünk egy paródiát is a YOUTUBE-on,a Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego-t.x"ddd~~~
Jó kis nap volt!*-* Nagyon élveztem,annyit nevettem.xd♥ Majd rakok fől képeket,mert csináltunk párat!xd ^___~♥ Keee~~~
Na csumpiii.♥xd~~~
~


Reggel még láttam FB-n (mobilon) ♥Kris-ről egy
olyan képet ami össze volt vágva,miközben
fagyit evett.♥>< :333
Valami vicces volt ráírva...amire már nem emlékszem...xd ^^"♥ Hihiii~~~
De nem ez a lényeg!><
Kris mindenhogy... mindenhogy...
♥ :$$$...
...

在早上,我看到了从克里斯♥脸书(手机)被切断的形象,而吃冰淇淋.
♥ >< :333 好玩的东西写就可以了...
...你可以不记得... XD ^ ^"♥ 但它不是点 ><
克里斯所有...所有...
♥:$ $ $...
...

댓글 4개:

  1. Ejnye,bejnye!X"D Téged már üldöznek a biztonságiak!X"D Nagyon büszke vagyok rád Budda!XP♥ HAHA!XD
    Mióta chiaultál be?XD

    답글삭제
  2. Az...az nem is azén hibám volt.xd ><" :"$$$
    Ehkeee~~~ Azt gondoltam...xd :"DDD <3 Kkk~~~
    Most "China"-t akartál ìrni,vagy mit?xd :"DDD Igen,most olyan hangulatommm volt.xd ;333 <3 Keee~~~

    답글삭제
  3. Arra céloztam,hogy koreaiból átmentél kínaiba Buddhus.XD♥ HAHA! ...És próbáltam amcsisra venni a figurát,de rosszul írtam a szót.X"D Sorry Dear!X")♥ HAHA!X)♥

    답글삭제
  4. Nem,sooohaaa,a ♥Koreai nyelv az életemmm.*-* :DDD Kekeke~~~♥♥♥
    Yaaahmmm...<.< Értemmm.xd No problemmm.xd ;DDD♥ Keke~~

    답글삭제