2012년 6월 2일 토요일

...\(^ ^)/...日本では私にはホールド·オン、してください!><♥...

Egy nagyon gyors helyzetjelentés...!><♥
Tegnap még nagyon aggódtam,de ma már sikerült megoldani a problémát...><
...Igen,anyumék beleegyeztek...Beleegyeztek,hogy egy év múlva,ha nyerek a versenyen,akkor elengednek a ♥Japán útra O(≧∇≦)O イエイ!!ハハハ~~~
Istenkééém!Kami-samaaa *♥Mikot idézi.xd* Alig várommm mááár!>< ハハハ~~~
Miko mondta,hogy addig megtanít annyira !legalább!,hogy a legfontosabb szavakat tudjam...HAMBURGER,ICE TEA,FAGYI,♥PIZZA stb...és még sok kaja név.><"♥ハハハ~~~
Ma is rajzoltam a mangát,és még mindig nem találtam ki neki címet igaz,de azt tudom,hogy valami cuki~vicces címe lesz,a témájához passzolóan.>< ((((●・ω・)ノ♡ 愛
Na csumpi.♥
~
一年半後、私は日本から来た! ♥(^_-)☆
1,5 év múlva...><♥ ハハハ~~~
♥Mikonak suvenirként elhozom Kai-Kunt...♥Ransinsának meg hozok sushit,mert megkértek rá.xd
♥ハハハ~~~
~

♥MagicOfTokyo...><...
~

댓글 8개:

  1. Wooow!*-* *elkerekedik a szeme*
    Nagyon szurkolok neked Sui!;D♥ Hihi~
    Remélem nyerni fogsz.*-* Én is annyira mennék Japánba,csak hát... rajzolni sem tudok,repülőjegyre,meg nincs pénzem.:") Hihi...><"
    De a lényeg az az,hogy HAJRÁÁÁ~~~!;) *-* ♥
    Pussz Miku♥ :3

    답글삭제
  2. HÚ~ mennyi minden történt itt blogspoton,mióta utoljára fenn voltam!="P KE~
    Nagyon szurkolok neked én is Sui,te rajzolsz a legjobban!Vagyis..>< Eddig nem láttam olyan "házi képregényt".mint amilyet te csináltál!^_^ Mint már régebben is mondtam,csúcs szuper,és csak így tovább!=D♥ KE~
    Én nem nagyon blogolok,mert nincs időm sajnos rá,de amint látod a chateden nagyon aktív vagyok!>< =P KE~
    Meditáltál már drága?=3 KE~

    답글삭제
  3. JEEE!XD Remélem nyerni fogsz Buddha,mert én már nagyon várom az S.M.W. többi részét is!XD Csak minimális ideig szünetelj!XD HAHA!XD Én is inkább chaten vagyok aktív,mert a kommentelés hosszabb ideig tart...5 mpvel,na de akkor is.XD A lényeg,hogy...SOK SIKERT!X)♥

    답글삭제
  4. De jó neked Sui!(Igaz,még nem vagy ott,de akkor is...>__<")
    Sok szerencsét,nagyon remélem,hogy nyersz!^^ Én imádom amiket Miko ír,de ti együtt alkottok egy egészet,a történeteitek nálam csak a képregénnyel lesznek teljesek,de egye fene...x333! Egyenlőre beérem a történetekkel.x))) Tényleg mikor rakjátok föl a következőeket?x333 Nagyon várom már!>< Mindennap megnézem van-e valami új,de nem sokszor...:"333 De nem baj...nyáron aktívabb lesz Miko-chan♥ azt írta,szóval már alig várom!:))) Kekekeke!

    답글삭제
  5. Köszönöm Miku!^^♥ Atigatooo~~~
    Ne mondj ilyeneket,hiszen rajzolni mindenki tud szerintem!>___^ Keke~~~ ♥

    답글삭제
  6. Hát igen Naooo!Igazán felnézhetnél egy kicsit többször!>< ♥ Keke~~~
    Ez...ez...izé...annyira "megtisztelő"...>< Eskü,mindjàrt elpirulok...xd ♥ Igyekszem,ezek szerint megéri.:"333 Keee~~~ ♥
    Hàt hogyneee...xd...Minden nap azzal kezdek...xd ^^" Ehkeee~~~ ♥

    답글삭제
  7. Thxxx~~~ Rie-chan!>< :DDD Keke~~~ ♥
    Buddha csak a legminimálisabb ideig fog szűnetelni az S.M.W.-nél.xd ^^" Keee~~~
    Yaaahm,azt làtom,hohy ti Naoval nagyon otthon érzitek magatokat a chaten.xd ♥Keeekeeekeee~~~
    Ti meditàló emberi lények.xd Keee~~~

    답글삭제
  8. Kösziii~~~ Nyunyumaaa~~~ ^^ :333 ♥ Kkk~~~
    Tudooommm...>< De most egy ideig magàra lesz utalva Miko-chan.xd De biutos vagyok benne,hogy ìgy is nagyon tetszeni fognak a fejezetek,mert elvégre együtt talàljuk ki a történeteket,és màr ott is mind a kettőnk gondolatai jelennek meg.xd ^^" Szóval mégis csak ott leszek,csak kicsit màshogy.xd Keee...
    A...a következőket?xd ^^" Háàát az màr Mikotòl függ... Ehkeee~~~ >< ♥

    답글삭제