2012년 6월 14일 목요일

...SzínházAzEgészVilág,SSzínészBenneMindenFérfiÉsNő...-♥Shakespeare...

Nem tudom miért,pont az utolsó napokban jön ránk az 5 perc...xd ><"...Hihiii~~~
Természetesen a "kiindulási páros.xd" megint Ransinsa és én voltam...xd ...Ki gondolta volnaaa?:"PPP
De az előzményeket már leírtam...két korábbi bejegyzésben is azt hiszem...xd
Na de...!Tegnap felmentem Dekiruhoz suli után,mert mondta,hogy segíthetnék neki pakolni.:333 Persze,hogy megyek segíteni.♥^^ Hááát...a pakolásból nem lett semmi.xd Helyette videókat néztünk,meg ettünk mindenfélét♥,amit a kisboltban vettünk hozzá menet.:DDD Ohh,ha már a kisbolt! Van ott egy gyerek a kasszában,aki mindig rosszul ad vissza Dekirunak!xd♥ Hihiii~~~ Annyira cuuukiii~~~ (Mármint,hogy ilyen béna,de nem a gyerek...az...khmmm..."?átlagos?"...^^" xd) És most is megpróbált velünk szóba elegyedni,de Dekiru nem nagyon tudott megszólalni...>< Úgyhogy én beszéltem...xd ...Mint a legtöbb esetben is alapjáraton,elvégre szinte mindig én vagyok a "dumagép.xd"...Hihiii~~~
Aztán mikor már nagyban fent voltunk,akkor egyszer csak Ransninsa rám írt,hogy "Milyen jót aludtam!Milyen jó volt pihenni!" - míg ő "pihent",addig mi kötelező programként az iskola körül futkostunk.==" Nagyon pipa lettem rá!>< Írtam neki,hogy "Lesz*rom!" de csak tovább folytatta...xd Nagyon felment az agyvizem...nem emlékszem,hogy mondtam-e még neki valami durvát,de nem is érdekel...xd A lényeg,hogy kicsit felb*szta az agyamat...
Este tudtam meg,hogy ÁLLÍTÓLAG MÁR MEGINT "VESZEKSZÜNK".X"DDD - W.T.F.?!?!?!
Nahhhmmm,jóóó...=="
Egész nap tök jól éreztem magamat,és ♥Dekiruval olyan dolgokat is megtudtam beszélni,amiket,már régóta meg akartam... Jól esett neki elmondani a dolgokat,hogy miért vagyok feszült,komolyan olyan,mint a második anyám.xd ♥ :"))) Hihihiii~~~
De megint történt valami,amiről nem tudtam...xd És mikor jöttem haza,olyan borzalmas érzés fogott el...

...Olyan folytogató volt...alig kaptam levegőt,és a szívem is nagyon szúrt...és a villamoson majdnem elsírtam magammm...><
...Ráadásul velem szemben ült egy kislány aki sírt...Nem tudom miért,de zenét hallgattam,és ezért nem is tudtam sok dolgot leszűrni a dolgokból...xd De amilyen áthatóan nézett a szemembe...O___O" Az valami hihetetlen volt...Azokkal a giganagy méregzöld szemeivel...!*-* Annyira szépek voltak...xd♥ Hihiii~~~
...De ez a jelenet nekem annyira furcsa volt...nem is tudommm,de nekem nagyon sok minden furcsa...X"DDD - De jól fogalmazok...
...Amikor hazaértem,pontban 18:00-ra,amikorra megígértem,hogy itthon leszek.xd ...akkor kitört belőlem a sírás...de gyorsan elmentem fürdeni,hogy anyum ne lássa,és kérdezősködjön...nem tudtam volna ép kéz-láb válasszal szolgálni neki,mert magam sem tudom mi volt ez...egyszerűen csak elkapott,amiatt a fojtogató érzés miatt... Szóval inkább bespuriztam a fürdőbe.xd ><" A vízzel együtt jöttek a könnyeim is.........

Aztán feljött nagynéném,aki itt is aludt nálunk...*-*♥ Nagyon örültem neki,mert ő az akivel "értelmesen" is megtudom beszélni az ilyen "bonyolult" problémáimat...xd
Nagyon sokat segített,és kb. 2 órás szenvedő "Találj rá önmagadra" terápiája után már teljesen úgy éreztem,hogy a lelkem "széthullott" darabkái újra egymáshoz illenek...^^♥
Megkérdezte,hogy mégis mi az "én utam"...
Én meg körülnézve a szobámba...látva sok koreai arcot,amik visszanéztek rám...a sok ázsiai írást...a sok "célkitűzést" a falaimon...és végül az órát (nem tudom miért fontos,de valamiért az idő annyira meghatározó szerepet tölt be az életemben.xd nem tudom megmagyarázni...xd)...
...Mondtam neki:
Elvégzem a gimnáziumot...majd jól leérettségizek mindenből...aztán mérnöknek tanulva kijutok ♥Szöulba.^^ Ez a célom...:")))♥ Hihiii~~~
Válaszként annyit kaptam,hogy...
...-Tudod,mikor 6 éves voltál én már akkor is láttam,hogy te már nagyon korán ki fogsz "szakadni",és kollégiumban fogsz élni...
...Én meg csak néztem rá nagy szemekkel,mint aki még életében nem látott embert...Én tisztában vagyok a dolgokkal,de nem gondoltam volna,hogy már 6 évesen is leolvasható volt rólam,hogy mit fogok tenni...^^" Hihiii~~~♥
...De ezalatt az este alatt nagyon sok mindent megtudtam...
...A dolgoknak változniuk kell...hiába próbálok az "állandóságra" törekedni...ez ellen nem tehetek...csak gondolom ritka estekben...

...A gyöngyöket nem dobjuk a disznók elé...A három gyöngyöt...Mert nem mindenki érdemli meg...
...Annyit kell adnom amennyit én kapok...

...Nem vagyok hétköznapi gyerek...én vagyok a "10-ből kilenc ember X,míg én mindig Y leszek"...Eszerint is kell viselkednem...
...Meg kell tanulnom higgadtan kezelni a problémáimat higgadtan...
...
...Röviden ennyit.xd

...Hajnali kettő körül sikerült is elaludnom...ezután az eseménydús nap után...szarrá fújtam az orromat,és a fülem emiatt fájt,meg az állkapcsom is,és s bőröm reggelre teljesen bekeményedett...xd
~
Ma nyelvi nap volt a suliban...xd
Ranisnsát majdnem felrúgtam...pontosan 5-ször gondoltam erre...^^" De nem tettem,inkább odamentem Sugokuhoz,vagy Purinhoz,vagy Bitohoz,vagy Amei jött oda hozzám.:333♥ Jól esett,hogy ilyenkor is mellettem álltak.:"333♥ Hihiii~~~
Suli utánra rendeződtek a dolgok köztem és Ransinsa között.^^♥ Nagyon örülök neki!:))) Elmentünk megint a HammeR-ba,♥Mikoval most mert vett pár CD-t,aztán meg voltunk az Alleba,meg a KFC-be,meg a Várban is.*-* Nagyon jó nap volt,végül a Jume-Parkban kötöttünk ki,és MINDENT megbeszéltünk illetve elmondtunk egymásnak!^^"♥ Hihiii~~~

...Remélem soha többet nem lesz Nachiból problémánk...XDDD♥ Hihiii~~~
...Nagyon szeretem őket,sohasem akarom elveszíteni őket!♥*-* Tudom,hogy a dolgokat hagynom kell,hogy változzanak,de őket...őket nem akarom...nem akarom e szerint kezelni...;"333♥
Na most csumpulok...:DDD♥
~



♥...~

댓글 없음:

댓글 쓰기