2012년 6월 16일 토요일

...앞으로 많은 과제들이 있습니다...(・_☆)・‥…━━━★...

Nyaaahhhmmm~~~...(*≧▽≦)♥...안녕하세요!...
Ma voltam a familyvel strandon.xd Igazán király volt...xd Reggel 6-kor már a strandon reggeliztem a "hirtelen sütött.xd" csirkemellet,meg a rizst.♥*-* És 10 órát voltunk ott...xd Természetesen én hisztiztem,hogy jöjjünk haza,mert már 16:00-kor nem bírtam magammal mit kezdeni...xd
Amúgy is nagyon nem bírom ha nincs mellettem ilyenkor valamelyik bátyám akikkel, egyfolytában valami hülyeséget csinálunk...x"d♥ Ehkeee~~~ De a mai napra is kijutott a jóból...xd Volt egy csomó perverz öreg vén f*sz,meg kiégett vén "szolizott" szatyor,meg bájgúnár,"dinnyés fazonok" (Annyira izmos emberke,hogy nem tudja rendesen behajlítani a vállát.xd Kkk~~~),rasszista vén köcsög,akinek beszóltam.xd Hihiii~~~O(≧∇≦)O...
Amúgy ma Mioval a strandon NON-STOP ♥EXO-K - HISTORY-t hallgattunk!xd *-* Annyira szeretem ezt a számot!^^♥ Hihiii~~~
De az egész napban annak örülök a legjobban,hogy a lábaim nagyooon szépen leszültek!*-* Most már teljesen meg vagyok velük elégedve!><" Ehkeee~~~♥ Annyira szépen lebarnultam.:333 Amúgy sem vagyok egy "fehér bőrű teremtés",szóval...^^" Hihiii~~~ De most olyan jó színem lett,hogy még szebben kiugrik az a két bazinagy sötétbarna szemem!*-*♥ *dícséri magát agyba-főbe.xd* ( ̄▽ ̄)ノ Okeeey,egoista vagyok tudom,de akkor is... nekem mindig is a legnagyobb problémát a ...a lábaim jelentették...jelentik.xd ><" Ehkeee...Amúgy is vékonyak,meg csontosak,hiába eszem annyit,mint egy...mint egy..."ház"...xd De most nagyon jól érzem magam.^^♥ Van egy olyan érzésem,hogy szinte egész nyáron egybe-ruhákba,meg szoknyákba fogok járni.^^" *-* :333 Hihiii~~~ *örülörülörülvigyorog.xd*
~Tegnap is fent volt a brooom ♥Akai,és 5 percenként kérdezgettem tőle,más-más szoknyába,vagy ruhába berohanva,hogy "Ez jóóó?És ez??? És eeez???^^"...Hihiii~~~"
~
Valószínűleg...xd Most erre mit mondjak...xd...egy hónapig diákmelóra kell mennemmm...==" Ba*zd meg!Van elég dolgom,de anyum meg el akar küldeni melózni!xd Semmi bajom a melóval,csak nem igén akarom elkezdeni,mert most tényleg van fontosabb dolgom is.==" Például,hogy törire,meg föcire készüljek egy kicsit,hogy szeptemberben ne legyek sík hülye majd az első órákon...==" ><" ÁÁÁ~~~ És a kémiáról el is felejtkeztem...TT___TT...Na arra nem tanulok,az fix...xd Küszködjön csak egy kicsit velem a tanárnőőő...xd Tudom nagyon jó fej vagyok...:"PPP De za van.xd A németről ne is beszéljünk...még arra is készülni akarokk egy kicsit...xd És ha minden igaz,még Ransinsa is tart majd nekem "♥külön angolt".xd Muhahihihiii~~~ *-*" Meg a ♥mangámat is rajzolnom kell,és ♥koreaizni is mindenképp szeretnék.*-*...
Azt hiszem szükségem lesz egy beosztásra...xd
~
De a tanuláson kívül még semmi sem biztos...legalább is nagyjából...xd CSAK!Hogy ♥Yumikoval megfogjuk csinálni azt a sminket,amit a ♥Pixie Lott - Kiss The Stars,videóklippben láttunk a csajon,mert baromi jóóól néz ki!*-*♥ Annyira imádom azt a számot!*-*♥ Csekkoljázoook leee...♥;333...
http://www.youtube.com/watch?v=8s6duvbnC0A
...♥^^
~
Jövőhéten találkozom majd ♥Mikommal,meg ♥Ransinsámmal is,habár az utóbbi személy még nem tud rólam.xd De ahogy ő is mondta (nem tudom,furán jön ide,de a lényeg a lényeg...xd)..."Viszek egy 155 cm-es meglepetést.xd♥"...Hihiii~~~ヘ(^_^ヘ)(ノ^_^)ノ
~
Na most megyek és csinálok valamit.xd Nagy valószínűséggel eszek valamit,és megkérdezem ♥Miot,hogy mi a halált csinál...csak úgy.xd Hihiii~~~ ^^" :"DDD...
Csumpiii.♥~~~
~

I♥Summer,Becuse...MyBirthdayIsCommingSoon...*-*♥ Keke.♥
~

댓글 없음:

댓글 쓰기