2012년 6월 11일 월요일

o(≧∀≦)o♥Hihihiii~~~ - KorainoSaidThisCuteThing.:333

Hihiii~~~ - ♥Korainot idézemmm.xd :333♥ - annyira cukin nevet!>< :DDD *-*
Ahhoz képest,hogy ő egy "finn rocker",nagyon aranyos a nevetése.xd Nem hinném,hogy a !legtöbb! rockernek ilyen a nevetése.^^"♥ Keee~~~
Ohh,ha már Korainoról van szó...:333 Ma vele és Ransinsával elmentünk valami "HAMMER"-be (Valami rocker bolt.xd) Mert ♥Ransinsa valami olasz "rock" (Kezd egy kicsit elegem lenni a "rock" szóból.x"d Keke~~~) bandától rendelt CD-t,és azért mentünk el.xd Mikor megérkeztünk az adott címre (Ransinsa kétszer is útbaigazítást kért.xd ^^") Akkor azt hittük,hogy "zárva" vannak,mert az ajtó (amire azt hittük a bejárat.xd ^^") az nem volt nyitva,és azt hittük,hogy fölöslegesen jöttünk el...ERRE...Koraino megszólal:
-Hé ti csumpók!Miért nem nézzük,meg,hogy az ott arrébb nem-e a bolt bejárata?xd
*Mind a hárman odasasszézunk az épület sarkához*
...Hát tényleg ott volt a bejárat.xd :"DDD Kekeee~~~
...Miután megtaláltuk a bejáratot,jött a következő akadály.xd ...Nem tudtuuk eldönteni,hogy ki menjen be ELŐSZÖR...X"DDD
...Végül ÉN mentem...Én a nagy Kpopper,egy rocker voltba,ahol már az első ember akit megláttam,egy nagydarab,hosszú hajú pacák volt...X"DDD (♥Nagyon bátrak vagytok ti "Nagy Rockerek"...X"DDD Kekeke~~~ Büszke vagyok rátok Koraino,Ransinsa...♥:"DDD)
Mialatt Ransinsa elintézte a CD-je átvételét,addig mi Korainoval végig néztük az összes kitűzőt,meg szegecses övet.*-*♥ K*rva jól néztek ki,és találtam...! TALÁLTAM EGY ♥GREEN DAY SZÍV-GRÁNÁTOS KITŰZŐT!*-* KEKEKEEE~~~ Baromi jól nézett ki!*-*♥ Valószínű,hogy majd megveszem magamnak,ha elmegyek még egyszer majd abba a "barlangba".xd :"DDD Kekeee~~~
Aztán elmentünk a MOM.ba...^^ Az okára már nem emlékszem...><" xd Nem is tudommm...xd...lehet,hogy Koraino akart venni valami "Ananászos táskát"?xd :"333 Eskü nem emlékszem...xd
...De végül a H&M közelébe sem mentünk...xd
...Először Ransinsa meghívott ebédelni minket!*-* :333♥ Kekeeekeee~~~ Mind a hárman ♥Rizset ettünk,csak Koraino ♥rántott-sajttal,Ransinsa ♥rántott-camamberttel,én...ésn meg...♥EXTRA nagy rántotthússal...xd Koraino reakciója csak annyi volt arra,amikor a nő megkérdezte tőlem,hogy melyik húsból kérek,én meg rávágtam rögtön,hogy *AZ EXTRA NAGYBÓL.X"DDD♥*...
-Hát Kokker...Már meglepődtem volna,ha nem az extra nagyot kéred...X"DDD♥ Hihiii~~~
...De basszus az a rántott-sajt amit Koraino evett borzalmas volt...xd Ransinsa egy "öregember lábához" hasonlította...X"DDD Én meg a "derelye" tésztájához...xd Nos nem tudom most melyik volt igaz...X"DDD Hihiii~~~
Aztán elmentünk az ALEXANDRIÁBA,és ott Korainoval elmerültünk a sok mangába,meg manhwába,míg Ransinsa fel-alá rohangászott.*-* Ő az ♥Alkonyatot tanulmányozta végig...én meg...XDDD Míg ő egyet olvasott ki,én legalább 30-at,mert "ihletet gyűjtöttem",a mangámhoz.xd Újra elolvastam az összes ♥Annyira király vagy!-ot,meg a ♥Vízisten menyasszonyát,meg az ♥Ördög menyasszonyát,meg a ♥Narutot,és a ♥Lovely Complex-et,meg a ♥Tiltott szerelem szigetét,és még rengeteget!*-* :333 Hihiii~~~
A "Tiltott szerelem szigetéből" az összes perverz yaois jelenetet végigmutogattam a lányoknaok...nos a reakciók...X"DDD...
-Koraino:Heee...? Ez meg mi?? Most itt mit csinálnak,és itt mi hol van??>o<
-Ransinsa:Na jóóó...==" Sui,te...inkább hagyjuk...XDDD...
Szóval kb. amire számítottam.xd♥ Kekeee~~~
Aztán történt egy kis "balhé" Koraino és Ransinsa között...><" De azt nem részletezem,mert tudommm,hogy Ransinsa nem szívesen beszél erről...xd De ezért lett hamarabb vége az "olvasásnak",mint terveztük...xd
~
A suliban ma egész nap nem csináltunk semmit.xd Tökre fölöslegesen "rendeltek be" minket.xd
De utolsó órában az egyik osztályfőnökünk,és a spanyol tanárnő elvittek minket fagyizni.*-* :DDD
♥Sugokunak egész úton be nem állt a szája,és egyfolytában ugrált vagy beszélt.xd :"DDD Miko volt a "málhás szamara".xd♥ Hihiii~~~
♥Miko és én nem akartunk ott fagyizni,szóval inkább úgy döntöttünk elmegyünk a Mekibe,és ott veszünk inkább fagyit...xd♥ Ott most úgyis csak 150 Ft.xd Hihiii~~~
~
Itthon folytattam a ♥mangámat!*-* Nagyon jól haladok vele,és már alig várom,hogy a címét is kitaláljam.*-* ...Ugyanis egyenlőre még ötletem sincs,de majd biztos valami hirtelen felindulásból meg lesz az a cím...xd ^^" Hihiii~~~♥
~
Egyre izgatottabb vagyok az ♥AN CAFÉ koncert miatt!*-* Hihiii~~~ Annyira várommm mááár!>< :333MIKUUU~~~♥ :$$$
Na most csumpultam.xd KEEE~~~♥-
~

MikuBou forever...*-*♥...
...
o(≧∀≦)o
...♥...
~

댓글 5개:

  1. Bou...:"(♥ Szerelmem...(Mármint "képletesen".:"3 Hihi...*-*♥) Kár,hogy kilépett a bandából...:"(♥

    답글삭제
  2. Nekeeem Mikuuu~~~ a "szerelmemmm".xd ;333 *-* <3
    Èn is annyira sajnàlommm...>< :"((( <3 *Brühühűűű~~~*

    답글삭제
  3. látom megfertőztelek az alexandriámmal, de azért jó ha tudod, hogy az igazából alexandra :D

    답글삭제
  4. látom megfertőztelek az alexandriámmal, de azért jó ha tudod, hogy az igazából alexandra :D

    답글삭제
  5. látom megfertőztelek az alexandriámmal, de azért jó ha tudod, hogy az igazából alexandra :D

    답글삭제