2012년 6월 18일 월요일

→P.U.N.I.S.H.M.E.N.T.♥ForMySpanishTeacher.HeFuckedUpThisThing!( `∀´)v(・Д・`*)~☆・:.,;*

Napsütötte szép délutááánt paboooim!^^
Most értem haza a fodrászatbóóól!*-* Hihiii~~~ Megszabadultam a hajállományom háromnegyedétől,szóval most már egy "átlagos" mennyiség díszeleg a fejemen!*-* Hihiii~~~ Annyira könnyűnek érzem a fejemet!:"333 Raknék föl képet,de  Mikot és Ransinsát meg akarom lepni,szóval nyeeemmm~~~ :333 *Blöööeee.Kinyújtjaanyelvét.xd*
Nagymamám ma hívott,hogy jövőhéten akkor vele és a nagynénémmel megyek-e majd a Hortobágyra...^^
...Mondom,persze,yaaahmm,hogy megyek!*-* Ez egy "Táltos-fesztivál" lesz,és már nagyon kíváncsi vagyok!^^
♥ Nem vagyok az a tipikus "mindenben hívő" emberke,de az ezotériát azt nagyon bírom!*-*
...Mióta a nagynéném mesélt nekem egy csomó érdekes dolgot,aki nagyon nagy szakértő ebben (Jós.^^♥),azóta jobban odafigyelek az apró dolgokra...Mondhatni inkább minden kis apróságra.^^
...De igazság szerint csak azért megyek,hogy "parázson járhassak"!*-* Nagyon be vagyok már zsongva...igaz kicsit félek,hogy megégetem a talpamat...><"...Az elég kellemetlen lenne...x"d

...De hiszek benne,hogy elég "jó ember"vagyok!O:333 *glóriaafejefölött.xd*...Na jó inkább,fogalmazzunk úgy,hogy "nem vagyok elég rossz.x"d"...
...Hihihiii~~~ *vízcsepplecsúszikafejemellett...xd* Inkább nem gondolkodom ezen,mert még a végén bejön,hogy megégetem a talpam...Azt meg nem szeretném...X"DDD De bátraké a szerencse!;333 ...Én meg bátor vagyok,szóvaaal...*-* ^^" Kekeee~~~
Mondhatni,én ilyen "boszorkányos.xd" körülmények között nőttem fel,egészen kis koromtól kezdve,de sohasem érdekelt különösebben...><" De valamiért annyira megnyugtató amikor ilyeneket hallgatok,látok.^^♥ A családom fele hisz ezekbe,a másik meg nem...xd Na ennyit erről.xd ^^" Ehkeee~~~
~
Ma volt egy kisebb problem a szeptemberi nyelvtanulásommal kapcsolatban.==" Hála a "Big Mac" által kidolgozott fantasztikus "2. idegennyelv választó rendszernek".Felhívtam az osztályfőnököt,aki !SEMMIT SEM TUDOTT! arról amiről én.xd Állítólag nincs elég ember a német csoporthoz...:"((( *Brühühűűű...*
...DE!Az osztályfőnököm azt,mondta,hogy még semmi sem biztos.xd♥ Hihiii~~~
...DE!Ha mégsem...ha mégsem jönne össze a német...><...akkor...DE CSAK A LEGVÉGSŐ ESETBEN!...><"...EL SEM HISZEM,HOGY ILYET MONDOK...akkor maradok a spanyol csoportban...=="...Arghhh...
Ümmmüüü~~~ ><"...xd
...Meg kell békélnem a spanyol nyelvvel...xd van egy olyan érzésemmm...><" Hmmm...
...Na mind egy...xd Majd gyorsan összekapom magam szeptemberben,és összehozok belőle egy érettségit,mondjuk jövőre,pont mint Ransinsa angolból,és akkor már leadhatom!*-* HA MÁR  NINCS MÁS VÁLASZTÁSOM A SPANYOLON KÍVÜL!^^"...Ehkeee~~~
...De nem érdekel!Elérem amit kitűztem magam elé,és ha kell,még kibírok egy kis időt azzal a dagadt,zsíros,sértődékeny argentín "Montaña"-val.X"DDD...
...

VOY A APROBAR EL EXAMEN DESPUÉS UNO AÑO! ¿SABES?! ESTÚPIDO MONTAÑA!
ODIO ESTA IDIOMA!
PERO...!
NO CHOCO...!
NUNCA!
^___<

Engem semmi sem állíthat meg!!!^___< Leküzdök minden akadályt!^___< Aztán feldughatja majd magánka Colores TK-t,meg a MF-t ha meglát szeptemberben.X"DDD♥ Hihiii~~~ *ördögivigyor.xd*
Ha így lesz,akkor már alig várok.xd Nem áll szándékomban hátráltatni a csoportot,miért is lenne?xd Elvégre minél előbb meg szeretnék szabadulni ettől a nyelvtől én is...xd Hihiii~~~
Na csumpiii.xd~~~
~

Trust in me!
I hate you NOW...
I'll hate you in the FUTURE too!
Kekeke~~~
xd...
*devilsmile.xd*
...

댓글 2개: