2012년 6월 12일 화요일

...FimnézésSpanyolon...xd...(ㅡ ㅂ ㅡ)...

Úúúristeeennn...xd ㅠ ㅅ ㅠ...
Valami spanyol spiné vinnyog a főcímdalban...xd <3Miko nagyon élvezi,de...<3Ransinsa és én a fejünket fogjuk màr percek óta.xd ㅠ w ㅠ...Zzzz~~~
Hülye Nachi meg egyáltalán nem zavartatja magát.xd Fogja magát,és lazàn ráül a padom sarkára,egyenesen a táskámra.xd >< Hűlye seggfej!xd Kkk~~~
Meg a patájátvis a székemre rakja,MIKÖZBEN éppen a széken ülök...><" Arghhh...!xd
!DE! Én lelöktem a padról is,meg a táskámról is!*-* xd Hihihiii~~~
Uccsó spanyolon,állítölag valami "kubai salsa tanár" fog jönni salsàzni tanítani minket.xd ¡Ollééé!xd =="
Tudok már salsázni.xd :333 Mégis miért kellene az osztályban is salsázni...?!>< :DDD Kekeeekeee~~~
Pár perccel ezelőtt Mikoval küzdöttem pár percet,hogy nyugton mararjon,mert egyfolytában a "szájában volt a keze".xd Végül feladtam...><" Magától egyszer majd csak abba hagyja...^^" Hihiii~~~ <3
Ma Ransinsával meg kell,hogy csináljuk azt a k*va "Spanyol prezentációt" az egyik spanyol orszàgról...(ㅍ ㅡ ㅍ)" Komolyan csak EHHEZ van kedvem most délutàn.xd =="
~

댓글 없음:

댓글 쓰기