2012년 6월 12일 화요일

♥BoulevardOfBrokenDreams...^( ̄□ ̄#)...

...Szakad az eső...Az utcán hatalmas a zaj...A fülemben az AN CAFE - Snow Scene aztán meg a Kawayu's Rock ordít... Borzasztóan dühös és csalódott voltam,vagyok... Ransinsa miatt...
...Főleg ennyire emlékszem abból,amikor jöttem haza...Minden borzasztóan szürke volt,csak az én szemeim villogtak annyira vörösen a könnyektől,mint aki bele nyúlt a 2-20-ba.xd
...Annyira ideges voltam,és annyira fáztam... Még mindig az vagyok egy kicsit...<.<
...De azóta már sikerült lenyugodnom...Hazaérve úgy éreztemm magam,mint egy ázott kutyaaa...:"333...A létező összes tócsába beleléptem a szandálommal,de szerencsére a fehér farmerom nem lett koszos.xd *-* ^^"♥
...Egyből a kádban landoltam,mert olyan szinten átfagytam,hogy még a mélyhűtőt is helyettesíthettem volna.xd Keee~~~
...Aztán anyum elment a nagy-géptől,gondoltam oda ülök egy kicsit,és anyagot gyűjtök az "Argentína Prezentációhoz",de gondoltam felnézek FB-ra is.xd Hihiii~~~ *-* *ördögi vigyor* Nyaaahmmm~~~
...Egy olyas valaki is fenn volt most FaceBookon,aki éppen kapóra jött nekem,a prezentáció elkészítéséhez!*-* Pont a legjobb ember!x"d Hihiii~~~ Abban a pillanatban nagyon gonosz dolgokra gondoltam,amikkel valószínűleg örökre sebet okoztam volna valakinek.xd Hihiii~~~ De a "Belső kis Sui" az nem engedte,hogy elszaladjon velem a ló.xd...Szóval nem csináltam semmit se,csak pár fontos infót kérdeztem tőle.xd Meg egy kisebb kirohanásomat osztottam meg vele.xd Ehkeee~~~ :"PPP
...Amióta csak a géphez ültem egyfolytában a ♥Green Day - Boulevard Of Broken Dreams számát hallgattam...Ez a szám teljesen leírta az akkori hangulatomat...Szó szerint együtt üvöltettem a hangszórókkal,miközben egy két könnycseppem is kicsordult...nem a bánattól...nem a csalódottságtól...
...azok a könnyek már a haragomat és a dühömet testesítették meg...
...Mikor jöttem haza,akkor konkrétan megvertem egy hülye gyereket a villamoson,mert majdnem rám esett,előtte meg rálépett a !szandálos lábamra!...Pont amikor leszálltam,akkor volt,és annyira ideges lett (Amúgy is az voltam.xd) megrángattam,és nekibasztam a villamosajtónak... mindenki csak bámult,de engem annyira nem izgatott... Amúgy is éppen The GazettE - Filth In The Beauty ment a fülemben,ilyenkor meg még jobban előjön belőlem az állat.xd♥ Hihiii~~~
...Szóval ilyenkor jobb nem hozzám szólni,vagy megzavarni az elmélkedésben.xd ><" Ehkeeekeee~~~
...De ennek a k*rva szar hangulatomnak,csak annyi volt az oka,hogy...
...Hogy Nachival elkezdtünk zenét hallgatni.X"DDD (Mouatott nekem pár Limp Bizkit számot,meg hallgattunk Green Day-t is...:DDD)
...Mint már mondtam,az én Raninsa barátnőm gyengéd érzelmekett táplál a tuskó iránt,és sokszor kijön belőle a "Green Monstrer" akár minden kis apróság miatt is...xd =="
...Ez is egy ilyen volt... Csak az utána következő "Teszteljük le Suit!" játék már nagyon nem tetszett...xd Tudtam,hogy mire megy ki a játék,ezért nem is hagytam magamat... Nem is értem mit várt ő és Miko.xd =="
Nagyon dühös lettem...Ennek hangot is adtam,de miután láttam,hogy nem igazán figyel rám egyikőjük se (szerintem szándékosan.xd) ezért kib*szottul felment az agyvizem.NEM TUDOM MÉGIS MI A F*SZT BIZONYGASSAK MÉG,HOGY NEM VAGYOK SZERELMES NACHIBA?!XOOO - Arghhh... Egyszerűen csak bírom és kész...xd De egy embernek nagyon nehéz a felfogása,sőt megmerem kockáztatni,hogy akár kettőnek is,bár az utóbbi személy tényleg tudhatná az igazat.xd♥ Muhakekeke~~~
...De a mai dolgok nagyon fájtak,fájnak,és ezzel nem tudok mit csinálni.xd Majd elmúlik vagy valami...xd :"DDD Hihiii~~~♥
De lesz*rom.xd Nem hergelem magam hülyeségekkel.xd
Aki nem hiszi el,az így járt...xd Heee~~~

~
Megcsináltam azt a buzeráns prezentációt is spanyolra.xd Még ezért is hápogott Ransinsa,hogy "neki kell hulla fáradtan".xd Nem kell "sajnáltatnia" magát...megcsináltam.xd Muuuhaaakeeekeeekeee~~~ *De csak mert rendes vagyok.xd*
Na csumpiii.xd♥~~~
~


♥Green Day - Boulevard Of Broken Dreams
...ILoveThisSongSoMuch...:"333...
♥~

...좌절...분노...아픔...
...:|

댓글 없음:

댓글 쓰기