2012년 6월 15일 금요일

...학교는 이상이지만, 여름이 막 시작되었습니다!*-*♥...

VÉÉÉGEEE VAAAN AAZ IDEI TANÉÉÉVNEEEK~~~!*-*♥


Nagyon,nagyooon örülök a nyárnak!*-* :333 Egyrészt végre pihenhetek,és azzal foglalkozhatok amivel szeretnék,nem kell egyfolytában dogákra tanulnom!TT W TT Hihiii~~~
Kb. az egyik szemem sír,a másik nevet...><" :DDD
...Yaaahmmm,azért mert így nem láthatom mindennap a barátaimat.xd :$$$♥ Brühühűűű~~~
...De majd csak megoldjuk,hogy találkozzunk.^^"♥ Ehkeee~~~ Nagyon sokan utaznak közülünk nyáron,és alig lesznek itthon...:| ><"
...Dekiru pl. ma utazott Dániába az anyukájával*-* :333♥ Annyira jóóó neki!>< Én még csak kétszer voltam külföldön.^^" Egyszer ♥Ausztriában (Pandorf),egyszer pedig ♥Olaszországban (Bibione).*-* Nagyon jó volt,bárcsak többször utazhatnék én is!>< Na mind egy,nyaaahmmm...
*Ezt a bejegyzést félbehagytam egy órára,mert megjött anyum,és meg mutattam neki a ma kapott bizimet.xd Lehet,hogy nem kellett volna,mert nagyon kiakadt azon a "14 igazolatlan"-on...xd Kekekeee~~~ De nem győztem neki elégszer mondani,hogy "úgysem számít semmit!=="...Zzzmmmzzzmmm..."*
Amúgy a bizim nagyooon jóóó lett!*-* Hihiii~~~...:


Nyelvtan/5
Irodalom/5
Spanyol/5
Angol/5
Matek/4
Informatika/5
Ének/5 (xddd...)
Rajz/5
Tesi/5
~Dráma/megfelelt
~Egészségtan/"kiválóan" megfelet

Magatartás/Változó
Szorgalom/Példás



Szóval nagyon büszke vagyok magamra!*-* :DDD Hihiii~~~ Kim,Dekiru,Bito és én lettünk az "osztályelsők".*-* Muhahihihiii~~~
~
Reggel,mikor Mikoval találkoztunk,és felszálltunk a villamosra,meglepetten vettük észre,hogy csak egy bizonyos megállóig megy,mert "túl nagy a forgalom"...O___O" Na okeeeyyy...gondoltuk megyünk busszal,de megláttuk Seikot a villamosmegállóban,és odamentünk hozzá.^^ Miko teljesen be volt pánikolva,hogy "elkésünk"...==" Meg Seikora is átragadt a pánik pár perc után...xd Csak én voltam halál nyugodt...x"d
Mikor megérkeztünk,megkerestük az udvaron az osztályt,de akkora tömeg volt...mert éppen ment a ballagás is.xd...Nekem ez tök új volt,mert mi délután ballagtunk,nem délelőtt.xd :"DDD
Az egész legalább egy másfél órán keresztül ment NON-STOP...><" ÁÁÁ~~~ Azt hittem megőrülök.xd Dög meleg volt...éhes voltam,de nem akartam azért mégsem enni egy ballagáson...bár egy idő után már nem érdekelt,és elkezdtem enni...XDDD
Mikor kiosztotta az osztályfőnökünk (Ő lett az év osztályfőnöke.^^♥) a biziket,utána rögtön bejelentette a másik a rossz hírt...jövőre csak egy osztályfőnökünk lesz...:"((( Brühühűűű~~~ Pedig annyira jó volt,hogy kettő volt!><♥ Annyira kár...:(((♥ De remélem,azért ő marad majd az angoltanárunk!;")))♥ Hihiii~~~

Na de most azt hiszem megyek és folytatom a  ♥ mangámat,és végre...tényleg...♥koreaizok...^^"♥♥♥ Hihiii~~~
Holnap anyumma,apummal,meg Mioval megyünk strandra.^^" xd Yeeehmmm~~~xd *-*" Már vagy egy éve nem úsztammm...O___O" De bepótolom holnap...^___<♥ Hihiii~~~
Na csumpóóó~~~
~


내일 해변으로가요! *-*
~~~♥
~

댓글 1개:

  1. mi nem ballagunk még te! :D majd 4 év múlva.

    NEM NEM NEM !!!!!!! EN AKAROM H O IS LEGYEN OSZTALYFONOK!!!!!! NEE!

    답글삭제