2012년 6월 6일 수요일

...BloggerProgramocskaaa...^^...<3...

Nooos csuppikàimmm.^^ <3 Letöltöttem egy "Blogger" programot a Blogspothoz,és így màr sokkal könyebb írni,mint HTML-ben.xd ㅋㅋㅋ~~~ Amúgy rátettem a telómra az egész <3"Green Day - 21TH CENTURY BREAK DOWN" albumot,és már vagy 3 óràja azt hallgatom megàllàs nélkül.xd <3 ㅋㅋㅋ~~~ Nagyon szeretem ezt a bandàt,és csak mert szeretem,EZ nem jelent egyet azzal,hogy "PUNK" vagyok.xd ㅋㅋㅋ~~~ Ma a tesiórai kiràndulàson...sz*rrá jártuk a làbunkat,és kielemeztük a "csumpi" szavamat.xd Miko és Koraino szerint spanyolul "csumpir" és angolul "to csump".xd Imàdom őket,csak ők képesek ilyet kitalàlni! (ㅠ ㅗ ㅠ) ;"DDD <3 Kekeee~~~ ~ A képről csak annyit,hogy... ...Ezek a szemek annyira gyönyörűek,hogy elsírom magammm.>< <3... (Főleg a középső vilàgoskéktől...>< *___* <3...Ehkeee~~~) ...KÈK szemet akaroook...<3...>< (ㅠ ㅗ ㅠ) <3...Arghhh...xd...)
~

댓글 없음:

댓글 쓰기