2012년 6월 17일 일요일

...RasuroXSuiMoment.../人◕ ‿‿ ◕人\...DeutschSprache?NichtSchwierigSein...♥...

-Rasuro ugye te már nem tanulsz németet?
-Nem,mert?
-Mert kellenének a német könyveid akkor!*-* Hihiii~~~ Felhozod nekem őket?:333
-Aha,majd...
*Eltűnik 5 percre...visszajön...kinyílik az ajtó...megjelenik egy kupac könyvvel...*
-Tessék Sui... - fújja ki a levegőt,miközben átpasszolja nekem a cipelt könyvhegyet...xd - Na tanulj németet!xd
*Elkapom,de a súly annyira lehúzott,hogy majdnem pofára estem...*

...Eddig nagyon bírom a német nyelvet.xd Nagyon nehéééz...x"d♥
~
Nekem határozottan tetszik ez a nyelv,bár be kell vallanom sokéig egyáltalán nem tetszett,sőt kifejezetten !undorodtam! tőle...de egyszer csak,szó szerint egy csapásra...megváltozott...^^"
És megtetszett!*-* Sokan azt mondják,hogy "durva,és perverz" nyelv...Nos oookeeeyyy...xd Én ettől csak még jobban szeretmmm...
♥ *-* *perverzvigyor.xd Hihiii~~~*
~
Úúúj diziii~~~♥ KeyOnewStyle - német zászló mániám van.xd ^^"♥ Hihiii~~~
~


~
Ich liebe die deutsche Sprache!^^
Ich kann nicht warten zu lernen!
Ich liebe es!
~
Es ist mir egal wer was sagt!*-*
...

댓글 8개:

  1. Nagyon jó ez a dizid is Sui!*-*♥ Hihi...:)
    Nagyon szeretm Onew-t.♥ Ő az én oppám!♥*-* :$
    Wow,én is németet tanulok!:D♥ Hihi...:)

    답글삭제
  2. Köszööönöööm Mikuuu~~~ <.< ♥ Hihiii~~~
    Én is szeretem.^^ ♥Bár be kell vallanom a ezdetekben nagyooon de nagyooon nem bírtammm...><" De a csirkemániája miatt nagyon megiiimádtam.xd ♥
    :DDD

    답글삭제
  3. JÉZUSOOOM!!!!! TT V TT *sírás&sokkhatáskombó*
    ...
    Én többet ide fel nem nézek, ha németül fogsz posztolgatni!!!!!! >_______< =((( ....(elnézést kérek azoktol akik szeretik a német nyelvet - kivéve Suitól.xddd ...neki nem kell elnéznie, tudja jol hogy álltam mindig is ehhez a nyelvhez...zmzmzm... - de én egyszerüen....nem tudok megbékélni mindezzel><" :/ )
    ...
    Ha fel is nézek...azt is csak Onew miatt! :"PPP >_< !SZIGORÚAN! CSAK MIATTA!!!! Wakaru yo~???????! >< Oh~ Kami-sama, segits meg....=_="....

    답글삭제
  4. Eeez igazàn kedves!!!>< Ummm...
    Ha én nem írok németül,akkor te ne beszèlj spanyolul mellettem! Hihiii~~~ xd És mindenki boldog lesz!*-* :DDD <3

    답글삭제
  5. Eddig sem beszéltem melletted spanyolul, te baka!!!!!
    Ne idegesits már fel~! >_<

    답글삭제
  6. Ne térj el a tàrgytól Pabooo!XDDD
    Ez már akkorra vonatkozik,mikor már én is tudni fogok németül.;"PPP Kekeke~~~

    답글삭제
  7. = ="
    Na most hagyjál békén! *elvonul*

    답글삭제
  8. Muhahihihiii~~~
    재미있어요 미코...^^" <3

    답글삭제