2012년 6월 5일 화요일

...그린 데이...이야기...독일어 교사...^^♥

ANGOOOLBÓL 5-RE ZÁRTAK LEEE~~~ TT W TT.KKK~~~
Annyira örülök,hogy azt le se lehet írni normálisan.xd Igaz felelnem kellett az ötösért,de megérte...ösz visz annyi volt a feladatom,hogy a többiek kérdéseire válaszoljak.xd ^^" Ehkeee~~~ Simán ment a dolog,a tanárnő szerint nagyon "kommunikatív" voltam,vagyok.xd ^^ Hihiii~~~ ♥
Én rájöttem valamire... ha engem nem érdekel valami,akkor képes vagyok nagyon gátlástalanná válni,hogyha "csináltatják" velem...xd Most természetesen a "spanyolra" gondolok.xd Mi másra...:"DDD? Hihiii~~~
Nachival és ♥Ransinsával végig "dumáltam" (de szó szerint) a 3 spanyolt.xd Nincs jobb dolgon ezeken az órákon,már a tanár is rájött,hogy fölösleges erőlködnie,hogy figyeljek.xd Nem érdekel és kész...^^" Már csak péntekig kell kibírnom,ezt a kínzást,aztán meg szeptembertől jön a ♥német.xd Keee~~~ *___*
Kiderült,hogy Iyaishi anyukája lesz a német tanárunk...><...gondolom a srác nem nagyon örül ennek.xd Ehkeee~~~ Én sem örülnék...>< De ez van... Állítólag...sajnos...azt mondják,hogy a nő nagyon szigorúúú~~~ >< Bár legalább megtanulom a nyelvet normálisan,nem igaz?xd Keke~~~
Yaaahmmm,Irodalomból,pedig az utolsó TZ-m 5 lett szintén!TT W TT KEEE~~~ ♥Mikoval ugyanannyi pontunk lett.^^ 53 az 55-ből!*___* Hihiii~~~
Nachi behozta nekem a ♥Green Day - 21st Century Breakdown CD-jét!*___* Yuppyyy~~~ Próbáltam a gépre rátenni a számokat,de sajnos a lejátszás után,amikor CD-re akartam írni,akkor a kiírt lemezt nem tudta lejátszani a laptop,és már a másolt zenéket se a gépen.xd TT___TT De segáz.xd Holnap letöltöm az ÖSSZES számot!*___* Egyenként.xd Keee~~~
Tanultam matekra megint,de igazság szerint erre már nem is nagyon tudok mit tanulni,mert...az algebra...az már kb. "érzésből" jön.x"d Kkk~~~
Na lesz ami lesz,de az biztos,hogy ha nem is sikerül akkor is 4-es leszek év végén mateeekbóóól!xd ♥ *___* Keee~~~
Ma annyira megijedtem.>< ♥Miko konkrétan a frászt hozta rám... spanyolon ülve egyszer csak azt vettük észre Ransinsával,hogy Miko elkezd sírni közöttünk...O___O" Nagyon megijesztett...>< Mi történhetett,ami ennyire felzaklatta...? - gondoltam magamban...>< (Tippjeim voltak,de azok közül egyik sem volt jó...akkor kb. az egyik szemem sírt,a másik nevetett...xd ><) Megkérte a spanyol tanárt,hogy had mehessen ki a mosdóba 5 percre... Oké,kiengedte,mert látta mennyire kivan...>< A percek csak teltek...és teltek...
Nagyon aggódtam,hogy mi van vele,ráadásul Nachi érdekfeszítő prédikációja a kommunizmusról és Choko hülye balesetes történetei csak még jobban felzaklattak.xd ><" Mikor Miko kiment rögtön rá 2 percre megkértem a tanárt,hogy engedjen utána,hogy megnézzem jól van-e... Azt mondta,hogy jó,ha 5 perc múlva nincs itt kienged... Okeeey...xd Eltelt 5 perc,megkérdeztem,hogy kienged-e akkor,és a válasz !NEM! volt.>< :@@@ Kib*szott ideges lettem.>< Mi a f*sz?! Aztán 10 perc múlva szintén megkérdeztem,akkor meg elkezdett velem vitatkozni,hogy hagyjam élni,meg,hogy most "egyedül akar lenni",és hogy tiszteljem már a magán szféráját! - X"DDD Nehogy már kioktasson a legjobb barátnőmmel kapcsolatban!X"DDD...
...Válaszként,az asztalra csaptam,hogy:
-Tanárnő,azt mondta,hogy kienged!Mi van,ha rosszul lett?! Jobban ismerem,mint maga!>< És...! - de nem hagyta,hogy befejezzem a mondatomat,mert látta,hogy nem tud benn tartani,ezért inkább kiengedett,de csak "szigorúan" 5 percre.xd Okeeeyyy... Fel alá rohangásztam az emeletek között,hogy melyik mosdóban lehet,és amikor megtaláltam,akkor 5-percre rá ki is csöngettek.xd Keee~~~
Pár perccel később,meg már a ♥Bpop "családi" ölelésében találtuk magunkat.xd :333♥ Kekeke~~~
~
Napi Ransinsa: Azt akarom,hogy halld a pecsét hangját!xd :"DDD♥ Kekeke~~~ *sír a röhögéstől*
~

Mikonak...のための巫女...
巫女、私達はあなたのためここでは、常に何ですか!^ ___ ^
ゲイ·ポップ第二の家族であることを忘れないでください! ^ ___<
私たちはあなたを愛し! ^ ___〜
♥~~~

댓글 없음:

댓글 쓰기