2012년 6월 12일 화요일

...KickMeLittleGirl...OrShoutWhatYouWant!...때려 또는 질러!...XDDD

Annyi a feszültség most rajtammm...xd Vagyis tulajdonképpen nem rajtam,csak magamra veszem mások problémáit,és ideges vagyok,meg görcsös,meg...hülye,természetes,hogy a legfontosabb jelzőt hagytam utoljára...xd ><
Mondom apumnak,hogy ez és ez van,erre csak néz rám nagy kerek szemekkel...X"DDD
Mondom neki:
-Apuuu...
-Tessék...? - óvatosan felém fordul...(Sosem lehet tudni.xd)
-LÉÉÉCCI,LÉÉÉCCI HAD ÜSSELEK MEG!:333 VAGYIS A VÁLLADAT,TUDOD,MINT A MÚLTKOR!X"DDD
*Kis gondolkodási idő eltelik.xd*
-Na gyere!Üsd meg a vállam!X"DDD - Fordítja felém a bal vállát.
*Felcsillan a szemem,és egy hatalmasat behúzok a vállába,majd önelégülten vigyorgok rá.xd*
-Na most jobban érzed magad,te kis Hülye?XDDD
-Ümmm... - *gondolkodok* - MÉÉÉG EGYSZEEER APUUU,LÉÉÉCCIII~~~ *-* ;333 Ehkeee~~~
-Na jó,de várj! - beszól a szobába a húgomnak,hogy hozzon egy kispárnát,majd a vállához rakja.xd - Na most már ütheted.X"DDD
-Okeeeyyy~~~ *-* :"DDD *Elkezdtem püfölni,mint az állat.xd :$$$*
*Mikor befejeztem a "műsort",pár perccel később azt vettem észre,hogy apum válla totál vörös...xd ^^" Hihiii~~~...adtam rá neki egy puszit,és mondtam neki...*
-Ugye tudsz róla,hogy még mindig nem nyugodtam meg...X"DDD
-Na jól van...X"DDD - válaszolja,majd megszólal. - Na rakd oda ezt a párnát a falhoz,és üsd meg!
*odaraktam a kispárnát,és beleb*sztam egy jó nagyot* - na ki lehet találni,kinek fájt jobban...X"DDD Nekem vagy a falnak...^^" Hihiii~~~
-ÁÁÁÚÚÚ~~~!BAKKEEER~~~!EZ ROHADTUUUL FÁÁÁJT~~~!>< X"DDD
*Egy vastagabb párnát odarakok,majd azt kezdem el püfölni...pár perc múlva...*
-Ez nem jó...nem használ...XDDD
~
Üvölteni is üvöltöttem,egyszerre három párnát a képemre nyomva...de totál rá ment a szívemre...><" Szóóóval ez után inkább abbahagytam a "feszültség levezetős" akciómat...X"DDD
Ehkeeekeee~~~
~


에프엑스  f(x) - Electric Shock♥
Végre visszaaatérteeek!*-* TT w TT
Kekeke~~~
♥...
Talán ez az a szám ami most jó hatással van rám...
Igen ez az...:"333♥ Hihiii~~~
...<.<
♥~

댓글 2개: