2012년 6월 8일 금요일

...닫는 테마의 마지막 날...☆^v(*^∇')乂('∇^*)v^☆...♥...

ÁÁÁ~~~
SPANYOLBÓL ÖTÖSRE ZÁRTAK LE!>< TT___TT ♥ Ollééé~~~ xd KKK~~~
Nyugodt szívvel mondhatom,hogy én azért "figyeltem" ebben az egy évben,azért a spanyolra.xd Muhakekeke~~~
De még mindig nem sikerült teljesen megszabadulnom ettől a rohadt nyelvtől.xd ><" Zzzz...
...Mert...Ransinára és rám sózták azt a megtisztelő feladatot,hogy a csütörtöki nyelvi napra fabrikáljunk össze egy prezentációt a "Spanyol nyelvről",hogy meghozzuk a tanulók kedvét ehhez a "gyönyörű~~~,csodá~~~latos" nyelvhez.xd ><" A f*sznak van kedve ehhez...>< ^^@@@ Rohadjon meg az aki minket pécézett ki erre a tetves feladatra...xd MIÉRT PONT MINKET?!xd MI VAGYUNK AZ A KÉT EMBER,AKIK KI NEM ÁLLHATJÁK A "SPANYOLT".xd >< Arghhh...
~
Ma megkaptuk az osztályfotókat!*-* Hihiii~~~ Annyira jóóók lettek!*-*♥ Kekeke~~~ Rendeltem egy ♥osztályosat,egy ♥Bpop-osat,egy ♥V.I.P.-eset,meg egyet ♥Mikoról és rólam!*-* :DDD Hihiii~~~
Mikonak majd hétfőn oda kell adnom,mert ő csak egyet rendelt,és le akarja fénymásolni őket!^^♥ Ehkeee~~~
~
Koraino ma elkezdett a hajammal szórakozni!xd ^^" Először fonogatta,aztán meg elkezdte csavarni két copfba,és valami ♥Miykey egér szerűség lett a vége.xd :333 Kekeke~~~ Aztán végül két copffal végződött a dolog,ami be lett fonva,és ezt még kiegészítette Amei "Retro korszakból" származó napszemüvege.xd ^^ Hihiii~~~ ♥
~
Amint megosztottam ezt a bejegyzést,megyek ♥koreaizni!*-* :DDD Kkk~~~ Már megint nem volt időm rá rendesen,a folyamatos "TZ írás" miatt,de most már van...LESZ...xd Bőven lesz.;"DDD Ehkeee~~~
~
Képzeljétek...:((( Ma megtudta az osztály,hogy a ♥Matek tanárunk már jövőre nem fog minket tanítani.:"((( Brühühűűű~~~... Angliába megy tanítani...:"(((♥ Annyira szomorú vagyok! Miatta szerettem meg a ♥Matematikát...:"((( *sírós fej* De állítólag majd jön vissza,szóval ez megnyugtató...^^" *-* ♥ Kkk~~~
~
Na csumpiii~~~ xd :DDD
~


나는 여름을위한 준비! *-*
이 얼마나 기다리고 있었어요! *-*
♥~~~

댓글 2개:

  1. Ezt hívják úgy,hogy "beszoptad".X"D HAHA!♥
    De ha ennyire jó vagy spanyolból akkor mit háborogsz itt Buddhus?!X"D♥
    HÚ,én majd jövőhéten kapom meg a fényképeket!X) Csodálatosak lettek...egyszerűen gyönyörűek,főleg én...X"D♥ HAHA!

    답글삭제
  2. Kösziii~~~ xddd ♥ Nagyon lényegretörően fogalmazol b*zd meg!xd :"DDD♥
    Nem az a lényeg,hogy mennyire vagyok belőke jó,hanem az hogy még az utolsó napjaimat is megkeseríti ez a tetves nyelv...><" Arghhh...
    Hihiii~~~ Legalább "vicceset" rendelsz,vagy "komolyat"?xd Hihiii~~~

    답글삭제