2012년 6월 20일 수요일

Don"tGiveUp!StandUp,AndDoIt!(ノ≧∀≦)ノ・‥…━━━★ ピキューン!

Nyaaahmmm...フフッ (ノへ^) うそ泣き...
Annyira pocsékul érzem magam...valami elb*szódott az "elrendezés" modulnál,és nem tudtam visszaállítani az oldalt lévő képeket,meg GIF-eket...(。>。<。)ウッー...
...Ezért ki kellett törölnöm az...AZ ÖSSZESET...ドバーッ(┬┬_┬┬)滝のような涙...*sírsírésszipog.xd* ...
...Minden egyes kép törlésével,úgy éreztem a szívem szívem szakadt meg...!。゜(>д<)゜。 ぅぇ〜ん Annyit keresgéltem,hogy jó képeket rakjak ki oldalra...><...
...Most teljesen "letisztult" lett a blogom...xd...Ha a jó oldalát nézzük!八(^□^*) タノム!! Végül is nekem,így is nagyon tetszik,hogy nincsenek oldalt képek...de mégis...azért...BRÜHÜHŰŰŰ~~~ 。゚(゚ノω`゚)゚。
...Megcsináltam a ♥Reitás dizit,ami régen egyszer,csak 5 percig volt beállítva.( ´∀`)ケラケラ Hihiii~~~ Most nagyon ♥Japán hangulatban vagyok,és csak a céljaim érdekelnek,vagyis most a mangámra célzok.ヾ(≧∇≦)ゞ チガウゥ ♥Nagyooon nyerni akarok azon a versenyen!*-* (人´∀`).☆.。.:*・ Annyira,annyira boldog lennék!(ノ≧∀≦)ノ・‥…━━━★ ピキューン!
~
...Ismét itthon dekkolok.xd \(--)/ マイッタ...Miko reggel rosszul lett,és a húga Sayaka hívott föl,hogy elmondja,hogy mi van...ε-(´・`) フー...Mikor rosszul lett,azért nem találkoztunk,de az okát nem akarom részletezni...(。>_<。) えーん ...Remélem már jobban van!\(○^ω^○)/
Holnap ha minden igaz,találkozunk majd!o(≧∇≦o)(o≧∇≦)o♥
Na csumpiii.xd ...
...(*^3^)/〜☆...Chuuu~~~
~

あきらめてはいけない!
あなたはそれを行うことができます!>___^
~

댓글 1개:

  1. Sajnàlom,hogy le kellett törölnöd a képeket...=( <3
    De nekem is tetszik így a blpgod!=D <3 KE~

    답글삭제