2012년 6월 7일 목요일

...이번 여름 전에 교반...그리고 그린 데이 비트...☆彡

Hihiii~~~ ^^♥ ~~~ヾ(^∇^)
Miko átment matekbóóól!TT w TT ÁÁÁ~~~ ☆ミ(o*・ω・)ノ
Nagyon örülök neki!>< :"DDD Csak annyk már kevésbé,hogy mikor befutott az infóterembe,beleb*szta a széket a lábambaaa...><" :"PPP Kkk~~~
Most éppen ♥Green Day-t hallgatunk.*___* Kekeke~~~ (...Életem egyik értelme ez a banda!♥>< A kedvenc amerikai bandám...♥^^) Napok óta Green Day mániám van,amit Ransinsa nem nagyon bír elviselni.xd Ma is azt kérdezte,hogy:
-...Sui...ENNEK MIKOR LESZ MÁR VÉGE?!xd
Válaszom:
-...S.O.H.A. ~ MUHAKEKEKEEE~~~ xd :"DDD♥
~
Ohh,ha már ♥Ransinsáról van szó.xd
...Tegnap előtt a drága felhívott...este 21:10-kor... AKKOR ÉN MÁR RÉGES-RÉG ALUDNI SZOKTAM,PRÓBÁLOK!xd ...A beszélgetés:
*Felkaptam gyorsan a telefont ♥Kuramát,ami hangosan csörrent meg a ♥SHINee - Stranger (K. V.)-re*
-TE MÉGIS MI A HALÁLT MŰVELSZ?!XOOO
-...Sz...sziaaa!^^" Unatkoztam...
-B*SZD MEG!=="
-Nem akarsz velem beszélgetni?^^" - mindig ezt mondja...xd >< ♥ ÁÁÁ~~~
-Arghhh... Már majdnem aludtam...xd
-Ne már! Dekiru is olyan korán fekszik le aludni! Mi van veletek?>< Bár ő szinte egyfolytában alszik...^^" Hihiii~~~
*Azután egy fél órát beszélgettünk.xd*
~
Ohh...Ha hazamegyek anyummal szerintem hosszan...nagyon hosszan le kell ülnöm dumálni!xd
Rossz voltam... De semmi komoly,csak két hétfői napot ellógtam.xd
És csalódott bennem... reggel ezt mondta...
Reggel még nem éreztem ezeknek a szavaknak a súlyát... De miután pánikoltam,hogy az osztályfőnök felhívja... Előtte még gyorsan felhívtam,hogy falazzon nekem... annyira kétségbe voltam esve,hogy most mi lesz...><
Az igazi oka az aggodalmamnak,az nem publikus...
De a lógásról annyit,hogy az egyik brooom Akai viccesnek találta a dolgot,míg Rasuro a másik ő határozottan csak "végzős éveimre" adott engedélyt a lógásra...xd
S.O.H.A. TÖBBET NEM LÓGOK!TT___TT BRÜHÜHŰŰŰ~~~ ―(T_T)→
...Csak végzős éveimben.^^"♥ Kekeke~~~
~
Most,hogy ezt így ünnepélyesen megígértem,jöjjön egy jóóó dolog...
MÁÁÁR CSAK PÁR NAP VAN A SULIBÓL,ÉS AZ TÉNYLEG CSAK A LÍZTÁSRÓÓÓL SZÓÓÓL MAJD!^^♥ KKK~~~
Aztááán szünet!^^♥ Hihiii~~~ ♥Koreai tanulás,♥manga készítés,sok sok ♥Kpop,♥Jrock,és ♥barátok ♪♪(〃 ̄∀ ̄)八(  ̄∀ ̄ )八( ̄∀ ̄〃)♪♪,és ♥evééés,♥blogolás ..._〆(・∀・@),♥Toshi-kunozááás,♥német tanulás (...de csak egy kicsit,hogy ne legyek tök hülye év elején az első németórán.xd Kkk~~~),♥GREEN DAY,♥Strand.^^ Muhakekeke~~~ és アキラくん-t majdnem kihagytam.(●♡∀♡))ヾ☆* >< :DDD
^^♥ Életem legjobb nyara lesz!^^♥ ÁÁÁ~~~ \(^ ^)/
Na csumpi,Csuppikáim.>< ♥ Kekeke~~~
~


♥ListenGreenDayIfYouWantHearSomethingGood...^^
\(*>〇)メ(〇<*)/
...

댓글 6개:

  1. Én még nem lógtam idén!*-* Hihi!:)
    Remélem meg tudjátok beszélni anyukáddal a dolgokat!;)♥
    Én nem vagyok nagy Green Day fan,de van egy számuk ami annyira gyönyörű!*-* A "21 Guns".♥ Azt nagyon szeretem!:3 Hihi!:)
    Ki az a "Toshi-kun"??^^" Az egy fiú??xD Hihi!:D

    답글삭제
  2. Én 7-kor fekszem le!XD Olyan vagyok,mint egy mindennap téli álmot alvó medve.X"D HAHA!♥

    답글삭제
  3. Miku♥=
    Ehhhkeee~~~ ><"
    Izééé...ügyes vagy?xd :DDD ♥
    Nyugi,sikerült vele megbeszélnm mindent...;333 Nem fogok többet lógni.xd Kkk~~~
    Èn minden számukat imàdom,főleg a "♥Murder City"-t!*___* ㅋㅋㅋ~~~
    KI AZ A TOSHI-KUN?!xd :"DDD ><
    Toshi-kun... ♥Ő az én laptopommm...Ès jobbn szeretemmm,mint az életemet.>< ;DDD ♥ Kekeke~~~

    답글삭제
  4. Rie ♥=
    Hogy lehet annyit aludni??xd :"DDD Ez nekemmm felfoghatatlan.xd >< ♥ Hihiii~~~

    답글삭제
  5. Hmmmm~
    Rie, van egy közös tulajdonságunk, azt hiszem! X"DDD <3

    답글삭제