2012년 6월 4일 월요일

...전기...개...한 방향 및...o(>< )o o( ><)o...AVillamos...AKutya...ÉsAz1D...xd...

Yuuuhmmm~~~ ><
A spanyol tanár nagyon utál Ransinsát,és engem.xd Mi vagyunk a "számkivetettek",akiket Mr.Zsírhegy nem szólít föl,mert "bedurcizott" ránk,mert megmondtuk a véleményünket.xd Nem mintha zavarna a helyzet,sőt kifejezetten élvezem,hogy csak a felesége óráin kell dolgozni,csak...ITT VAN AZ A K*RVA !CSAK!...ha nem figyelünk akkor 100%,hogy felszólít,és ha nem tudjuk a választ a kérdésére,vagy nem tudjuk a feladatot,beír nekünk egy "uno"-t a naplóba.xd Sz*r egy helyzet...most csak azt csinálhatom,hogy...ugyanúgy szenvedek,mint eddig...xd Ransinsával,és Nachival "dumálok" inkább... de az a b*zeráns nyúlcombzabáló k*csög,meg a felesége is mindenkit elültet a közelemből.x"d...De nekem ez sem akadály,mert mi Ransinsával képesek vagyunk 10 méterre is ugyanúgy beszélgetni egymással...xd Ennyit erről...:"DDD Kekeke~~~
~
Rájöttem,hogy mi nekünk Ransinsával a villamoson tudunk igazán kibontakozni...♥^^" xd
Miko ma például jöttünk haza ültünk a villamosnak azon a részén,ahol nem nyílik ki az ajtó... egyszer csak magam mellett,vékony kis lábakat veszek észre...megfordulok...ÁÁÁ~~~!EGY KUTYA...EGY KUTYA BÁMUL A SZEMEMBE...>< Annyira megijedtem...><" De Ransinsa úgy szintén... felkenődtünk az a ajtóra,konkrétan már szerencsétlent kinyomtam a sínekre..x"d De csak egy megállóig tartott ez a dolog,de akkor is...>< Annyira megijedtünk mind a ketten.xd Mind a ketten borzasztóan félünk a kutyáktól...>< TT w TT"...Zzzz...
Aztááánnn...xd Mikor átszálltunk a másik villamosra,akkor ülünk tök nyugodtan hárman a villamoson... nézelődünk,nézelődünk,dumálunk... egyszer csak meglátunk egy idősebb fiúcsoportot elhaladni a villamos mellett...
Megszólalunk Mikoval...
-Hé,ezek nem olyanok,mint az a "One Direction"?xd
-Ransinsa: Deee~~~! -szünet - HELLO ONE DIRECTION!XDDD - Kiabál utánuk jó hangosan.xd
Erre azok a b*zik: Mi négyen vagyunk.x"d

Anyááámmm...Izééé...xd Ehhez nem nagyon tudok mi hozzáfűzni,csak...hogy...MEGTALÁLTUK A MAGYAR 1D-T.xd KeeeKeeeKeee~~~ :"DDD xd
~
Mikoval ma annyit beszéltünk japánuuul!xd Vagyis főleg ő...^^" Én is próbálkoztam,bár sokszor megnéztem a telómon lévő képek szövegét,hogy mit is mondjak.xd Keee~~~ TT w TT
~~~
ÉÉÉS! A NAP LEGJOBB HÍRE!^^♥ KEKEKE~~~ MIKO MONDTA,HOGY LEHET,HOGY ÖSSZE FOG TUDNI SPÓROLNI ELÉG PÉNZT A KARÁCSONYI ♥AN CAFEKONCERTRE!*___* ÁÁÁ~~~ MIKOR MONDTA NEKEM,ELKEZDTÜNK AZ OSZTÁLY KÖZEPÉN SIKOLTOZNI,MINT A HÜLYE FAN P*CSÁK...>< ^^"♥ EHKEEE~~~
De annyira boldog lettem ettől!^^♥ Már alig várom azt a koncertet!*___* 
...♥Mikuuu >< :$$$~~~
~
Annyit tanultam matekra,arra a rohadt algebra Tz-re...xd Majd szét robban a fejem a sok tudástól bakker...xd Kekeee~~~ I ♥ Matek.xd
~


SuG - 39GalaxyZ
Ezt hallgatom éppen,és amúgy is pörgök ezerrel,na de ettől.xd ^^"
Kekeke~~~
♥~

댓글 2개:

  1. Hmmmmmm.~~~~
    Ano kanojo wa yakimochi desu nee~~? *Suira néz sejtelmes vigyorral, közben Ransinsára mutat*
    X"DDDD
    Imádtam a mi egyetlen Ransinsánk reakcióját:
    "He? Mi a f*sz van??! ><"
    XD
    ....Szeretlek, Suzuki Ransinsa!~~ *w* <3<3<3
    ...
    Hehehe~~
    Az a fangörcs szerüség életre szóló emlékez okozott...XDXD
    Ott orditoztunk egymással, majdnem eltörtük a másik csuklóját, közben pedig:
    "ÀÀÀÀ~~~~~URISTENURISTEN AN CAFE! ÀÀ~~MIKUMIKUMIKU~~~!!!! TT V TT"
    "MI AZ HOGY MIKU??????! KANON!!!!!!!!! KANONKANONKANON!!!!!! ÉS TERUKI!!!!!!! DE MIKU ISÀÀÀÀÀ!!!!!!!KAMI-SAMAAAA~~~~!"
    X"DDDDDD <3<3<3<3<3 ....de akármilyen fan p*csás is volt....azt hiszem...ez a normális reakcio!^^ =) <3

    답글삭제
  2. Na majd fürdés után összerakosgatom a mondatodat a szótárral.xd♥ Keee~~~
    Én is,annyira nagy volt!x"d♥
    De !ordítoztunk! NEM !vísítoztunk!.xd Mi inkább "fan idióták" vagyunk,mint fan p*csák.xd :"DDD ♥ Kekeke~~~
    MIKUUU~~~ ♥ Suki desuuu~~~ >< :$$$
    しかし、アキラくんが大好きです!>< :$$$ ♥ ...<---Tudod "arkangyal"
    Kekeke~~~ >< :DDD

    답글삭제