2012년 6월 7일 목요일

...Anyu<3...(ㅠ ㅅ ㅠ)...감사합니다...

Anyànk előtt lebukni... Na annál rosszabb nincs...><"
Annyira rosszul érezem magam,hogy "nem mondtam" el neki...
És...ő...még ezekutàn is falazott nekem...(ㅠ ㅅ ㅠ)... 고마워...<3

댓글 2개:

  1. Ne is mond Buddha!XD
    Ma reggel anyám rájött,hogy én ettem meg az összes túrógombócot...Ugh...XD Konkrétan hozzám vágott egy fazekat,hogy miért zabálom be állandóan az összes létező kaját,ami otthon van...X"D
    De végül beletörődött,hogy nincs több gombóc,ezért csinált derelyét.XD És az a vicc,hogy reggel 6-kor nyomtam be azt a 20 db gombócot,mielőtt mentem volna a suliba.XD
    Nyugi!X) Biztos nem lesz rád annyira ideges...XP Mit is csináltál?XD Haha!X"D♥

    답글삭제
  2. KeeeKeeeKeee~~~ :"DDD <3
    Ezek szerint nem csak nekem van ilyen nagy étvàgyammm.xd :DDD >< <3 Hihiii~~~
    Hàt szerencsére tök lazàn megtudtuk beszélni a dolgokat,szóval mostmár 100%-osan megnyugodtammm...>< ;DDD
    Hogy...hogy mit csináltammm?^^" Ellógtam két hétfőt.xd ...><" Hihiii~~~

    답글삭제