2012년 6월 10일 일요일

...늑골 상처를 잘라...☆ ̄(>。☆)...NaHuppszEgySebAgain...xd...

Auuuchhh~~~ ><
Ma reggel sikerült egy újabb sebbel gazdagodnom...ᅲᅲ
A p*csába is már!>< Arghhh...
Kimentem a kertbe,hogy behozzam a nagy fülhallgatót,mert apum újabban a kerteben nézi a TV-t,és ezen keresztül hallgatja. Nos...
Sui akcióban...xd Magasság kb. 155 cm,és a fregoli ami két fal közé ki van függesztve szépen az kb. 2 m magas. Csak úgy tudtam "elérni",hogy muszáj volt ugrálnom.xd Épp ebből lett a baj.ᅲᅲ" A nagy "ugrálásom" közepette a mellettem lévő ajtó mágneszárjába véletlenül beleugrottam,és az...az szépen felszántotta a bordáimnál a bőrömet egy csöppnyit.ᅲᅲ"
Anyumék egyszer csak arra lettek figyelmesek,hogy valaki orrba-szájba a*yázik...xd >< :"$$$
Mikor mondtam anyumnak,hogy "ég" a jobb oldalam odahívott magához,és lemosta a sebemet,mert...mert elkezdett vérezni...xd Rohadtul fájt,egyszerűen üvöltenem kellett...><
Hogy én miért nem tudok nyugton maradni...?xd :"333 ᅲᅲ"
~
Tegnap,azaz ma 0:16-kor feküdtem le kb. mert a nagy vihartól nem tudtam elaludni,másrészt meg amúgy sem jött az álom a szememre,harmadrészt,meg ♥Mikooommal beszélgettem!*-* :333 Hihiii~~~
De egyszer csak azt vettem észre,hogy nem tudom már a testemet megtartani ülés közben,és hogy a fejem egyszer csak a párnámon landol...xd :"333 Totál kinyúltam...:"DDD Ilyen még nem volt! Ez volt életemben az első alkalom,hogy rögtön el tudtam aludni.xd♥ Hihiii~~~ Annyira fura volt,és egyszerre vicces is!^^" Hihiii~~~
Na jó megyek...lemosom a sebemet újra...Azt hiszem most is fogok egy csöppnyit ordibálni!♥ xd ;333 Kkk~~~
춤피!:333♥~~~
~

Little girl, little girl
Why are you crying?
Inside your restless soul your heart is dying
Little one, little one
Your soul is perchin'
Of love and razor blades
Your blood is surging
...
Runaway...!
...

Green Day - ¿Viva La Gloria? [Little Girl]

*Ez a számot hallgatom most éppen!*-* :333 Imááádommm!><♥*
*Én a sebem miatt hisztizek éppen.xd Kkk~~~*
*...*

댓글 2개:

  1. De kis pöttöm vagy!:333♥ Ez nagyon cuki!Hihi...:)
    Tegnap az a vihar nagyon durva volt!:"O Én egyszer arra riadtam föl,hogy egy bazi nagy villám csapott a házunk mellé!:"O

    답글삭제
  2. Haggyááál mááár!>< :"333♥ Mindenki ezzel jön.xd
    Nem vagy egyedül,én nem mertem elaludni...>< Ughhh... ><"

    답글삭제