2012년 6월 3일 일요일

...CsakEgyHétvége...에서...주말...♥..

Ezen a hétvégén annyi minden történt!xd
Ma például nem tanultam egy betűt sem.xd Ami nálam NAGYON fura jelenség,mivel ha tudom,hogy doga van a "láthatáron",akkor mindig készülök,de most... nem volt kedvem,meg nem is voltam itthon.xd Anyumékkal kimentünk nagyanyámékhoz,és ott töltöttük szinte az egész napot.xd
Addig is Rasuroval meg Yumikoval voltam főképp,na meg természetesen Mioval.♥^^" Keke~~~
Nagyon fáradt voltam egész reggel...alig lehetett "kirángatni" az ágyból.xd Napok óta nem tudok elaludni...vagyis nagyon későn alszom el,és ezért szinte mindennap egy fél Frontinon élek.><" Zzzz...
De ez általában nem látszik meg,mert a hét 7 napjából 6-ban hiperaktív vagyok.xd Keeekeeekeee~~~
Yuuuh,ha már alvás,akkor tegnap este!x"d Megyek be este apumék szobájába,hogy kikapcsoljam a dekóderemet,ERRE...MIT LÁTOK?...Apum egy olyan "divatbemutatót" néz,ahol ilyen "buzik" táncolnak a ♥BEAST - SHOCK  számára.X"DDD Hát majdnem összeestem a röhögéstől a sötétben...Idióta magyar ficsúrok,elrontják ezt a fantasztikus zenét azzal,hogy próbálják lemásolni a koreográfiáját.:"DDD ÁÁÁ~~~!x"d
Ahogy...ahogy próbálták utánozni,a "kör" részt,na hát annál nevetségesebbet!>< Beugrott az eredeti,és hát természetesen ég és föld a kettő.xd ^^" Nem tudom mit akartak,de nem is egyszerre csinálták,jók sem voltak...egy szóval "Pooo~~~".xd =333 Keke~~~
Meg tegnap anyumékkal "Nemzetközi Aerobic Verseny"-t is néztünk!*___* Nahát,♥Kína mindenkit lesöpört a pályáról!^^ Olyan mozgásuk volt,még a fiúknak is,hogy majd kiesett a szemem!>< Keke~~~ ♥Kína lett az első,és ♥Korea a negyedik!:DDD Ők is nagyon jók voltak,és Korea volt az egyetlen olyan csapat,amiben CSAK fiúk voltak!>< :DDD Kekeke~~~ Amúgy az ázsiai csapatoknál a mozgás annyira szinkronban van mindig,hogy nem csoda,hogy ilyen jók!*___*♥ És egyfolytában vigyorogtak a drágák!^^ Annyira édesek voltak!><♥ :333 Kekeke~~~ De az aerobic versenyben annyi hülye szabály van!xd Pl.:Szigorú konty kell a lányoknak,a cipő talpa csak és kizárólag fehér lehet,nem lóghat a cipőfűző,nem lehet frufruja senkinek stb...DE...AZT BEZZEG NEM TILTJÁK MEG,HOGY A HOBIT LÁBÚ GUSZTUSTALAN,OLASZ CSÁVÓK SZŐRÖS CSÜLKEIT KB. 5 CM-ES SORT TAKARJA!X"DDD ÁÁÁ~~~ UNDORÍÍÍTÓÓÓ~~~ xd...
~
Yaaahmmm..igen...^^" Majdnem elfelejtettem.xd
Szerettem volna megköszönni azt a sok támogató kommentet,amit az előző postba írtatok!^^♥ nagyon jól esett! Köszönööömmm~~~ :333♥ Kekeke~~~

~
Phúúú,tegnap akkora veszekedés volt again a Bpop-ban.xd A kezdőpárós természetesen Ransinsa és Koraino volt,aztán Miko és én is becsatlakoztunk. Mi a "nyugtató" szerepét próbáltuk eljátszani,errefel mi lettünk a "provokátorok".xd nagyon besokalltam.xd Én nem szoktam provokálni senkit sem a Bpopban,és ezért k*rva ideges lettem...na de Miko is...^^" Nagyon durván kikelt magából...><" Ehkeke~~~...
De mikor Bito és Dekiru megjelentek,akkor kicsit lenyugodtunk már és végül "mindenki" megbékélt.xd Kekeke~~~♥
~
Tegnap rajzolás közben,a tüdőm az alkoholos filcemnek köszönhetően teljesen megtelt alkohollal,és mikor pár óra után felálltam a székről annyira megszédültem...><" Ilyen már másodszorra fordul elő velem.xd Nagyon nem bírom az alkoholt.xd Keee~~~
~
Jövőhéten még 3 doga.xd ...Matek (Javító algebra TZ),Nyelvtan (Helyesírás TT___TT Miééért...?!),és a kedvencem...:333...Spanyol...==" ZZZzzz...
Képzeljétek!xd A spanyol tanár állítólag "nagyon" megbántottam.xd *Diadalmas fej*xd Órán megmondtam neki,hogy "Utálom a spanyol nyelvet!" És őt ez (Miko szerint.xd) nagyon mélyen érintette,ezért diktált le nekünk ismét egy "regényt",és közben mormogott az orra alatt olyanokat,hogy "Ha nem tetszik le lehet adni...Van francia,olasz...stb..." Mondtam neki: "Le is adom,nincs az az isten,hogy én még egy évet itt szenvedjek...vele...xd" Muhakekeke~~~ (Ezt nagyon megérdemli az a k*csög!>< xd...Keee~~~)
~
Ma annyira meleg volt!*___* Kekeke~~~ Végre itt van az én évszakooommm!^^♥ Keee~~~ I ♥ SUMMER FOREVER!^^ :333♥
~
Egész reggel Pikachu mániám volt!>w< Kekeke~~~ Letöltöttem egy csomó képet drágáról,és csinálok majd egy új borítót is a ♥Koreai könyvemre!Kekeke~~~ *___* ♥Pikka~~ Pikka~~ Piii~~~ >w< Kekeke~~~

Na most mentem ♥Kilarit nézni.xd Imááádooommm!>< :333 Kekeke~~~
Na csumpi csuppikáim!^^♥ Kekeke~~~
~
Pikachuuu~~~♥
~

댓글 없음:

댓글 쓰기